Kik vagyunk? Mit csinálunk? Hogyan csináljuk?

Bemutatkozunk kik vagyunk, mit és miért csinálunk

HUMANTASK minden szolgáltatásában, kutatásaiban, gazdasági társaságokat és egyéneket támogató eszközeiben egyértelműen az embereket, az embert helyezi a középpontba.

A sajátos humor alap követelmény

A HUMANTASK Core Team

Akik vezetik, szervezik a céget, vigyáznak a minőségre, a tanácsadókra, pszichológusokra és elérhetőek a partnereink számára

Madár András
Madár András

vezető tanácsadó

Dr. Lisznyai Sándor
Dr. Lisznyai Sándor

vezető tanácsadó

Pál Edit
Pál Edit

Account director

Riczu Noémi
Riczu Noémi

Org dev Associate

Vancskó Panni
Vancskó Panni

Junior tanácsadó

A te karriered?

Várjuk a jelentkezésed

Programjaink online támogatása

Az általunk támogatott szervezetek, munkatársak, hozzáférhetnek a közös projektjeink anyagaihoz. A partnereink által kijelölt stakeholderek, online nyomon követhetik az aktuális fejlesztési programok állapotát

Előzetes információ gyűjtés, felmérések, projekt követés, utólagos program értékelők, tesztek, kommunikációs terv, road map stb. Projektjeinket professzinálisan dokumentáljuk, és minden részletét megosztjuk partnereinkkel az erre a cálra kialakitott online felületünkön

A projektjeink alkalmazkodnak a partner munkamódjához, a szervezeti kultúrához. Javaslatot teszünk az adott fejlesztési eszköz és beavatkozás leghatékonyabb lebonyolítására. Az online térben számos egyedülálló interaktív eszközt használunk, amelyek blended vagy akár az élőben tartott alkalmakkor is használhatóak 

A workshopokon, tréningeken, az általunk facilitált alkalmakkor a szervezet számára hasznos információkat teszünk mindenki számára elérhetővé, folyamat elemeket alakítunk fejlesztünk, megállapodásokat rögzítünk, feladatokat és határidőket osztunk ki. Mindezek a program folyamán transzparensen folyamatosan elérhetők, letölthetők a megfelelő jogosultság birtokában.  

A workshopok, képzések, szervezetfejlesztési projektek alkalmával, a résztvevők szűkebb vagy tágabb körének, online közösségi platformot szolgáltatunk, ahol kommunikálhatnak, információkat oszthatnak meg egymással 

Online megoldásaink minden eszközről könnyen elérhető, felhasználónbarát használat mellett az elvárható legnagyobb adatbiztonságot biztosítva működnek

Ezekre támaszkodunk a hétköznapokban

Alapelveink

Jóllét
Nálunk, a HUMANTASK-nál elsődleges szempontnak tartjuk a klienseink jóllétét. Nincs az a gazdasági növekedés vagy egyéni hatékonyság fejlődése, amely megérné, hogy az értéklánc bármelyik résztvevője a saját “jóllétének” árát áldozza fel érte. Olyan megoldásokat szállítunk, amelyeknek nem lehetnek kizárólagos fókuszai, a fenntarthatóságban hiszünk és az emberekben. Azt tapasztaltuk, hogy már rövid távon is csak olyan egyensúlyok mentén működnek sikeres vállalatok, ahol a munkatársak szükségletei akár egyénileg is szempontok
Emberközpontúság
Irodákat, üzlethelyiségeket bérelni, szolgáltatásokat, termékeket létrehozni, gyártani, szállítani, stb. alapvetően anyagi erőforrás kérdése. Mindezeket azonban megtölteni élettel, kreativitással, tapasztalatokkal, fejlődő és változó tudással, az ügyfelek, fogyasztók megértésével, szenvedéllyel már pénzen nem megvásárolható. Ehhez emberek kellenek, akik nem pusztán lecserélhető erőforrások. A HUMANTASK minden szolgáltatásában, kutatásaiban, gazdasági társaságokat és egyéneket támogató eszközeiben egyértelműen az embereket, az embert helyezi a középpontba.
"Tough LOVE"
Ha egy tanácsadó tudja mit akar hallani az ügyfele, partnere, jó eséllyel sokáig dolgoznak majd együtt. Kérdés, hogy ehhez valójában szükség van-e tanácsadóra. Mi a HUMANTASK-nál hiszünk abban, hogy a szakmaiságban, a tudományos megközelítésben, a fejlesztések és munkánk iránti szenvedélyben és az őszinteségben van a legnagyobb erő. Visszajelzéseinket nem a következő megrendelések érdeke alakítja, hanem a szervezetek és a benne dolgozók valós érdekei. A valódi változások elindításához szükséges tiszta üzenetek és visszajelzések átadásához persze bizalomra, tanácsadóink által használt belső szlengben “kemény szeretetre” van szükség.
Valódi problémákkal foglalkozunk
A vállalatok, munkatársak, vezetők problémái, fejlesztési igényei, elakadásai, változásai gyakran nem esnek egybe az éppen aktuális szervezetfejlesztési trendekkel, felkapott metódusokkal és módszertanokkal. Minden tevékenységünk elvégzésekor a valódi problémákat igyekszünk feltárni, fenntartható változásokat támogatunk, rendszerszintű beavatkozásokat végzünk. Mi magunk vagyunk azok, akik a vállalatok, szervezetek, csoportok, egyének működésének sajátosságait folyamatosan elemezzük, kutatjuk, mérjük, és kizárólag szakmailag alátámasztott, validált eszközöket alkalmazunk.
Élmények és tudomány
A fejlesztő csoportok, tréningek, workshopok során nem használunk régi, elhasznált tréningeszközöket, a valóságra, az aktuálisra koncentrálunk. Programjainkat a legmodernebb online módszerekkel támogatjuk, és összeállításuk során a legfrissebb kutatási eredményekre támaszkodunk. Mindazonáltal minden programunk élő, élettel, élményekkel teli, valódi és éles visszajelzésekkel, reflexiókkal. Tesztjeink és merőeszközeink nagy, hazai mintán érvényesek, legtöbbször saját fejlesztésűek, nem használunk régi, más szociokulturális közegben használt és validált eszközöket, amelyek jelentősen félrevezethetik a megrendelőket. Hiszünk abban, hogy egy tesztnek sem kell félelmetesnek, unalmasnak, hiteltelennek lennie, inkább legyen azt is élmény kitölteni!
Támogatás és bizalom
Partnereinkkel általában több, néha nehéz, sokszor sikeres éven keresztül dolgozunk együtt, ez pedig olyan speciális közös fejlődési és tanulási, szakmai és emberi platformot teremt közöttünk, amely miatt több mint 15 év után is szenvedéllyel tekintünk minden egyes megbízásra. Partnereink számára folyamatosan elérhetőek vagyunk, elkötelezetten támogatjuk őket fejlesztési céljaikban, fontos értéknek tekintjük a bizalmukat.